Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Bij volle maan

    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Bij volle maan - Pagina 2 Empty Re: Bij volle maan

    Bericht van Gringo di jul 14, 2009 11:14 am

    ''aha okej..'' zei hij en keek even vaagjes op toen er twee geesten verschenen. De twee keken hem vuil aan en hij rolde met zijn ogen. ''leuke broer en zus heb je..'' mompelde hij droogjes en keek even omzich heen. Eigenlijk had hij al te lang stil gestaan, maar hij wist ook even niet wat hij kon doen.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Bij volle maan - Pagina 2 Empty Re: Bij volle maan

    Bericht van Ayane di jul 14, 2009 11:17 am

    Ayane kijkt hem rustig aan, en ze hoorde dan zijn woorden. "Niet op hen letten ze willen gewoon niet dat ik gekwetst word zoals altijd." Zei Ayane dan met een zucht, en ze gaat dan aan de rand van het meer staan. Ze keek naar het water, en ze wist eigenlijk niet wat ze moest doen nu. Toch wilde ze wat leuks doen, maar alleen wist ze niet wat.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Bij volle maan - Pagina 2 Empty Re: Bij volle maan

    Bericht van Gringo di jul 14, 2009 11:21 am

    ''hoebedoel je gekwets? Denken ze dat ik jou ga kwetsen ofzo?'' vroeg hij en hij ging naast haar staan. Hij keek naar de vollemaan en glimlachtte lichtjes. Een briesje gleed weer door zijn donkere haren en hij sloot zijn ogen voor even. Terwijl hij rustig op antwoord van Ayane wachtte.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Bij volle maan - Pagina 2 Empty Re: Bij volle maan

    Bericht van Ayane di jul 14, 2009 11:22 am

    Ayane kijkt hem even aan, en ze zucht dan heel even diep. "Nee, dat bedoel ik niet op die manier, mij maakt het niet uit of je mij kwetst. Ik bedoel dat ze willen voorkomen dat er wat ergs met me gebeurd, en er niemand mij wilt komen helpen." Zei Ayane dan tegen hem, en ze kijkt weer heel even naar het water.

    Gesponsorde inhoud


    Bij volle maan - Pagina 2 Empty Re: Bij volle maan

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 3:07 am