Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Het huis van Satoshi.

    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 4:25 am

    Kira glimlachtte even naar hem, en hij drukte Satoshi nog dichter tegen hem aan. Dan zag hij het licht, en hij keek even vooruit. Bij het horen van zijn woorden glimlacht hij weer, en hij keek hem rustig aan. Met een korte blik kijkt hij even rond in de omgeving, en hij hoopte niet dat ze bij gevaarlijke wegen zouden komen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 5:21 am

    Satoshi keek hem even aan en glimlachtte waarna ze naar een tijdje lopen bij de opening kwamen. Het was een soort rotsig paadje en Satoshi keek even over de rand heen. Beneden zag je een grote rivier en Satoshi slikte even maar liet niet merken aan Kira dat hij er bang voor was. Opzich als je erin zou vallen zou het niet zo'n hele lange val zijn maar het was nou ook niet zo dat je er zomaar in zou springen. Satoshi ging weer recht staan en liep met Kira over het rotsige paadje.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 5:24 am

    Kira liep samen met hem verder, en hij keek dan naar het paadje. In zijn ogen zag het er niet echt veilig uit, maarja hij keek dan even naar Satoshi. Hij bleef erg alert kijken naar het paadje, en rustig liep hij er dan over met Satoshi. Hij hoopte maar dat ze er veilig over konden gaan, maar toch was er nooit die zekerheid.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 5:53 am

    Satoshi liep rustig naast Kira en keek niet naar de rivier. Dan voelde hij zich teminste fijner. Hij keek even naar de lucht en daarna even naar Kira. Hij zag Kira alert kijken en grinnikte even. ''wel blijven ontspannen he'' zei Satoshi tegen hem en grinnikte weer even waarna hij naar het uitzicht keek. Hij voelde de grond onder zijn schoenen en een aantal keren wat losse rotsstukjes.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 6:00 am

    Kira bleef alert rondkijken, en hij hield gelijk ook Satoshi in het oog. Dan hoorde hij zijn woorden, en hij glimlacht kort naar hem. "Geen nood ik zal wel blijven ontspannen." Zei hij dan met een glimlach, en hij drukte een kus op zijn haren. Hijzelf had niet echt last van het paadje, want hij liep er niet echt op. Hij was een paar milimeters van de grond af, en hij hield Satoshi dicht bij hem.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 6:10 am

    Satoshi hoorde zijn woorden en grinnikte even. ''oke dan'' zei hij rustig en keek even naar de rivier. Hij liep best dicht bij de rand en af en toe hoorde hij wat stukjes afbrokkelen. Satoshi zuchtte even en keek toen weer naar Kira. Misschien moest hij het toch maar even zeggen. ''weetje Kira.. ik kan eigenlijk niet..'' Maar hij kon zijn zin niet meer af maken want een stuk rots schoof los en Satoshi gleed uit. Hij kon zijn evenwicht niet houden want het ging allemaal zo snel. Hij glipte weg uit de armen van Kira en viel naar beneden hij probeerde de rand te pakken die hij ook te pakken kreeg maar zijn hand gleed weg en hij viel naar beneden. Hij kneep zijn ogen dicht en voelde ineens het water onder zich en hoorde de plons. Hij opende zijn ogen en probeerde omhoog te komen wat eers vanzelf al ging maar de stroming was sterk en Satoshi ging weer kopje onder. Hij kneep zijn ogen dicht en sloeg met zijn armen in het rond. Hij had geen idee hoe hij boven moest komen en was voor het eerst echt doods bang. Hij wist bovendien ook niet hoelang hij nog zonder adem kon. Ineens voelde hij iets hards tegen zijn rug klappen, het was een grote rots en Satoshi zijn ogen schoten ineens open en zijn mond was ook los waardoor de adem eruit ging en Satoshi het bewustzijn kwijt raakte.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 6:26 am

    Kira keek hem glimlachend aan, en dan hoorde hij zijn woorden. Voordat hij zijn zin afmaakte zag hij hoe Satoshi naar beneden viel, waardoor hij erg hard geschrokken was. Even keek hij omzich heen, en daarna sprong hij zelf het water in. Hij was wat in paniek, en hij zag hoe Satoshi geraakt werd door een grote rots. Zijn rode gloed kwam rondom zijn lichaam, en hij versnelde hierdoor in het water. Kira dook onder bij het merken dat hij onderwater ging, waarna hij dan vluchtig hem vastgreep. Hij hield Satoshi in zijn armen, en hij vloog dan het water uit opzoek naar een grasveldje die hij even later vond. Hij legde hem daar neer, en hij wist even niet meer wat doen. Zijn ogen waren betraand, want hij had niet uitgekeken naar zijn Satoshi. "Satoshi hoor je me? Word alstublieft wakker." Zei Kira dan maar het bleek geen effect te hebben, en hij besloot dan maar om mond op mond beademing te doen. Dan besefte hij pas dat hij geen levende meer was, en hij tilde dan Satoshi op. Met een pijlsnelle snelheid vloog hij naar het ziekenhuis, en daar liep hij het ziekenhuis binnen. Mensen keken hem angstig aan, en hij negeerde de blikken. "Alstublieft help deze jongen, hij is in een wilde rivier gevallen." Zei Kira dan tegen een verpleger, en deze nam vluchtig een brancard. Zo werd Satoshi erop gelegd, en meteen naar de spoedafdeling gebracht. Kira keek hen dankbaar aan, en hij wist dat de mensen angstig waren om hem. Het kon hem niet schelen, want Satoshi was belangrijker voor hem.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 6:37 am

    Nadat Satoshi zijn bewustzijn had verloren had hij niet meer gevoeld of gemerkt wat er was gebeurd. Na een erg lange tijd werdt hij wakker en hij opende zijn ogen half. Hij zag ineens een wittige schim en zag kort daarna langzaam aan wat scherper. Hij zag dat het een vrouw was, een zuster om precies te zijn. ''ach je bent wakker, gaat het een beetje?'' vroeg ze bezorgd. ''ik eh.. wat is er gebeurd?'' vroeg hij zachtjes. ''een wat oudere jongen bracht jou hier, hij had gezegt dat je in een rivier was gevallen..'' zei de zuster. Een wat oudere jongen? Dat moet Kira zijn.. dacht hij en zuchtte even. Satoshi wou recht op gaan zitten maar een steek ging door zijn rechter bovenarm heen en hij kreunde even waarna hij weer ging liggen. ''blijf maar rustig liggen, je rechter bovenarm is gebroken maar de dokters hebben er verband om gedaan en als je het ziekenhuis uit gaat moet je een mitella mee, ook had je een diepe wond in je rug die we moesten hechtten waarschijnlijk zal daar spijtig genoeg wel een litteken uitkomen'' zei de zuster met een zucht en stond toen recht. ''rust maar lekker uit'' zei ze tegen hem waarna ze de kamer uitliep. Satoshi keek haar na en hoopte dat Kira snel kwam hij begon weer over zijn hele lichaam te trillen van angst nu hij alleen was en een paar tranen liepen over zijn wangen.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 7:06 am

    Kira liep ondertussen rond in het ziekenhuis, en de verplegers leken niet bang te zijn van hem. Integendeel ze vonden het blijkbaar dapper dat hij Satoshi met spoed naar hier had gebracht, en plots na een paar uurtjes zag hij de dokter naar hem komen. "Meneer de jongen is nu in een kamer gebracht, en u kan gerust naar hem toe gaan. Hij heeft wel een gebroken arm, en zijn rug hadden we moeten hechten." Zei de dokter tegen Kira, en hij leek kwaad op zichzelf. Dan knikt hij naar de dokter, en hij zweefde naar Satoshi toe. Hij twijfelde heel even om naar binnen te gaan, maar dan deed hij het toch maar. Hij ging dwars door de deur heen, en hij zag daar zijn geliefde Satoshi liggen in dat bed. Vluchtig liep hij naar hem toe, want hij merkte dat Satoshi tranen had. Ook zag hij dat hij aan het trillen was, en hij omhelsde hem heel voorzichtig. "Rustig maar ik ben er." Zei Kira met een overbezorgde blik in de ogen, en hij drukte een kus op zijn lippen. "Het spijt me dat dit gebeurde, maar als ik de tijd kon terug draaien dan had ik niet dat pad genomen. Dan was ik liever met jou in die omgeving gaan vliegen dan het te voet te doen." Zei hij dan verontschuldigend tegen Satoshi, en je zag enkele bloedtranen over zijn wangen rollen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 7:20 am

    Satoshi ademde onrustig, hij wou niet meer alleen zijn. Hij voelde zich alsof hij elke moment weer in die rivier kon vallen en kneep zijn ogen dicht terwijl er nog steeds tranen over zijn wangen liepen. Ineens hoorde hij de stem van Kira en voelde hem tegen zich aan. Voor een moment dacht hij dat hij droomde en hij opende zijn ogen. Hij zag toen dat Kira er echt was en luisterde naar zijn worden. Hij zag toen de bloed tranen en sloeg zijn goeie arm om hem heen. Hij drukte zich dicht tegen hem aan. ''laat me alsjeblieft even niet meer los oke..'' snikte hij. Hij voelde zich nu teminste wat fijner en veiliger nu hij Kira tegen zich aanvoelde.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 7:26 am

    Kira merkte dat hij onrustig ademde, en hij bleef bij hem. Dit was tenminste het enige wat hij nog kon doen, maar toch was hij woedend op zichzelf. Alleen dat liet hij niet merken aan Satoshi, en hij voelde hoe hij hem tegen zich aandrukte. "Ik zal je niet loslaten, nooit niet meer Satoshi." Zei Kira dan tegen hem, en hij bleef tegen hem aangedrukt. Nee, hij zou Satoshi voor geen goud meer loslaten, en hij zal zelfs dag en nacht over hem waken. Zelfs dicht tegen hem aanliggen, en ervoor zorgen dat hij veilig is bij hem.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 7:42 am

    Satoshi hoorde zijn woorden en hield zijn hoofd tegen zijn borst terwijl hij zijn goeie arm nog om hem heen had. ''mooi..'' antwoorde hij zacht op zijn woorden en er rolde nog wat tranen over zijn wangen. hij was in zijn hele leven nog nooit zo bang geweest voor iets en eigenlijk ook niet voor het feit dat hij niet kon zwemmen. ''het spijt me dat ik niets heb verteld over het feit dat ik niet kan zwemmen..'' zei hij zacht tegen hem.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 7:54 am

    Kira bleef gewoon zo tegen hem aanzitten, en hij besluit dan om naast hem te gaan liggen. Toch hield hij zijn hoofd op zijn borst, en hij sloot de ogen heel even een tijdje. "Dat geeft niet Satoshi, als je er klaar voor bent dan leer ik het je wel." Zei Kira dan met een glimlach, en hij gaf hem een lange zoen op de lippen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 8:20 am

    Satoshi voelde hoe Kira naast hem kwam liggen en hij ging dicht tegen hem aan liggen. Hij hoorde zijn woorden en opende zijn ogen even. ''het geeft wel, als ik had kunnen zwemmen had ik die rots zowiezo kunnen ontwijken'' zei hij en kneep zijn ogen weer even dicht terwijl er een traan over zijn wang liep. Hij zuchtte diep en voelde toen de lippen van Kira op de zijne. Satoshi opende zijn ogen half en kustte hem terug.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 8:24 am

    Kira luisterde naar zijn woorden, en hij bleef gewoon bij hem liggen. "Ik geloof dat ze je ouders gingen bellen, maar als ze zouden komen dan verdwijn ik wel. Ik wil niet dat ze bang worden van me." Zei Kira dan zachtjes tegen hem, en hij begon hem weer te kussen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 9:03 am

    ''ow okej..'' zei Satoshi zacht en zuchtte even diep. Hij wilde niet weten hoe zijn moeder zou gaan reageren, of zijn vader kwam was al helemaal de vraag. Hij voelde toen hoe Kira hem weer kustte en hij kustte hem rustig terug. Soms prikte zijn gebroken arm een beetje maar hij probeerde er niet al teveel aan te denken.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 9:09 am

    Kira bleef hem zoenen, en zijn bloedtranen verminderden voor heel even. Hij had niet gewild dat Satoshi zo hier lag, maar toch was hij woedend op zichzelf. Hij had liever gewild dat hij een mens weer was, en hier dan zelf lag zonder dat Satoshi gewond zou zijn. Om eerlijk te zijn hoopte hij niet dat zijn ouders kwamen, maar toch was het normaal dat ouders bezorgd zijn om hun kinderen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 11:20 am

    Satoshi voelde hoe Kira hem bleef zoenen en hij zoende hem gewoon terug. Ineens hoorde hij geklop op de deur en haalde zijn lippen van die van Kira af. Hij begon weer lichtjes te trillen. ''lieverd mag ik even binnen komen?'' vroeg ineens de stem van zijn moeder en Satoshi keek even naar Kira voor dat hij een reactie gaf.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 11:22 am

    Kira keek plots op als er geklop op de deur was, en hij keek dan naar Satoshi. Dan hoorde hij de stem van zijn moeder, en hij zucht heel even zachtjes. Hij stond dan op, waarna hij onzichtbaar werd. "Geen nood ik ben nog in de kamer." Zei kira tegen Satoshi, en hij ging dan tegen het raam aanleunen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 12:30 pm

    Satoshi ging recht liggen en keek naar Kira die verdween. Hij zuchtte even diep en begon weer hevig te trillen. Af en toe vertrouwde hij zijn ouders ook niet meer. ''kom maar..'' zei hij zacht maar nog wel dat zijn moeder het kon horen. Zijn moeder deed de deur voorzichtig open en kwam naar binnen gestapt. Ze zag hem toen liggen en liep haastig naar hem toe. Ze pakte zijn hand vast en keek hem bezorgd aan. ''auw..'' zei hij droogjes. ''ow sorry lieverd is dat die verkeerde arm?'' vroeg ze bezorgd. ''lijkt er wel op he..'' zei hij zacht en knikte kort naar het verband. ''sorry lieverd maar je vader kan niet komen en ik moet zo ook weer gaan, we hebben het erg druk op het werk..'' zei ze verontschuldigend tegen hem en zette een bosje bloemen op het kastje dat naast zijn bed stond. ''waarom ben je dan gekomen? Het is altijd hetzelfde.. altijd zijn jullie druk bezig met jullie werk.. Hoe denken jullie dat ik me voel? Ik heb jullie nodig en jullie zijn er nooit voor me..'' zei hij zacht en draaide zich weg van zijn moeder. ''maar..'' zei zijn moeder verbaasd. ''ga maar naar je werk, dat is toch belangrijker..'' zei Satoshi trillend en er gleed een traan langs zijn wang ookal zijn moeder dat niet zien. Zijn moeder draaide zich zwijgend om en bleef even bij de deur staan. ''nou.. dan zie ik je wel thuis denk ik'' zei ze en liep de kamer zuchtend uit waarna ze de deur achter zich sloot. Satoshi hoorde hoe de deur dicht ging en kneep zijn ogen dicht. Hij legde zijn arm voor zijn ogen en je hoorde hem nu ook gewoon echt huilen.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 12:35 pm

    Kira keek toe naar het tafereel, en hij voelde wel mee met Satoshi. Het was altijd erg hoe ouders hun kinderen behandelden, en hij luisterde gewoon naar hun gesprek. Hij wist echter niet wat hij kon doen, want toen hij nog leefde was dat ook altijd zo met zijn ouders. Maargoed hij en zijn zussen profiteerden er dan altijd van om uit te gaan met het geld van hun ouders dat ze altijd op de kast achterlieten voor hun. Hij scchud dan heel even zijn hoofd, en hij zag de moeder dan weggaan. Rustig kwam hij weer tevoorschijn, en hij liep naar Satoshi toe. "Rustig maar Satoshi, ik heb hetzelfde jeugd gehad als jou." Zei hij dan zachtjes tegen hem, en hij drukte een kus op zijn voorhoofd.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 12:45 pm

    Satoshi voelde ineens een kus op zijn voorhoofd en hoorde de woorden van Kira. Hij ging recht zitten en ging tegen Kira aan zitten. ''ze hebben geen idee hoe ik me voel..'' zei hij zacht. Zijn ogen waren erg rood door zijn tranen en hij zei verder niets meer.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 12:47 pm

    Kira omhelsde hem rustig, en hij luisterde dan naar zijn woorden. "Nee, dat hadden mijn ouders ook niet totdat ze plots besefte dat we spoorloos verdwenen waren, en dan kwamen ze tot het besef dat ze geen aandacht aan ons gaven." Zei Kira dan zachtjes, en hij streelde voorzichtig de rug van hem. "Huil het maar gerust eruit lieverd, ik ben er voor je." Zei hij dan zachtjes tegen hem, en hij hield hem dicht tegen zich aan.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Satoshi ma jul 27, 2009 1:26 pm

    Satoshi luisterde naar zijn woorden en slikte even. Moest hij soms ook dood zodat zijn ouders eindelijk is zouden beseffen wat ze hadden gedaan? Als hij er zo over dacht klonk het eigenlijk nog niet eens zo slecht maar hij schudde de gedachten toen weer weg en voelde het gestreel op zijn rug. Het voelde zo fijn en veilig. Hij kroop dicht tegen Kira aan en gaf hem een kusje.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Ayane ma jul 27, 2009 1:28 pm

    "Natuurlijk mag jij niet dood gaan." Zei hij dan vlug aangezien hij Satoshi's gedachten had gelezen, en hij keek hem rustig aan. Dan keek hij even om zich heen, en hij gaf dan gewoon een kusje terug. Kira merkte al dat satoshi zich veilig voelde, en hij zou hem dan ook beschermen.

    Gesponsorde inhoud


    Het huis van Satoshi. - Pagina 4 Empty Re: Het huis van Satoshi.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 4:00 pm