Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Een keertje rondkijken

    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Een keertje rondkijken Empty Een keertje rondkijken

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 11:34 am

    Satoshi stond op het voetpad voor de pakeerplaats van de oude school en keek naar het gebouw. Zijn blik was weer gewoon emotieloos en na een tijdje zo gestaan te hebben liep hij de pakeerplaats over en even later stond hij op het schoolplein dat voor buitenstaanders nauwlijks was te zien zo door de bossen en bomen die erom heen waren gaan groeien. Hij keek naar de oude speeltoestellen en liep over het gras heen. Hij bleef in het midden van het schoolplein staan en keek weer in het rond. Overal was gras gaan groeien, vroeger was dit waarschijnlijk allemaal wel tegels geweest ofzo. Hij keek toen even naar het gebouw achter zich en ging nog niet naar binnen. Hij wou eerst de omgeving eromheen zien en dus bleef hij nog even rond lopen op het bestwel grote schoolplein.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 11:38 am

    'Interessant, niet?' vroeg Shinouk zacht, die droog op één van de speeltoestellen zat en Satoshi had opgemerkt. In zijn mond had hij, zoals gewoonlijk, een lolly en hij staarde met een vage blik naar de lucht. Hij scheurde zijn blik even los van de wolken en keek Satoshi zwak glimlachend aan.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 11:44 am

    Satoshi keek verbaasd op toen hij een een stem hoorde en zijn blik werdt toen weer emotieloos en hij keek achter zich. Hij zag dat het Shinouk was en een lichtte glimlach verscheen op zijn gezicht. ''ja bestwel'' antwoorde hij toen rustig en bleef even staan en keek in het rond, waarna hij zijn blik weer op Shinouk richtte. ''sorry trouwens dat ik laatst ineens wegrende, naja ik had wel gedag gezegt. Maar ik denk dat het er wel vaag had uit gezien'' zei Satoshi met een vage glimlach en zuchtte toen even.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 11:52 am

    'Dat is niet erg,' antwoordde Shinouk met een glimlach. Hij haalde de lolly uit zijn mond en zuchtte even onhoorbaar. 'Dat zou ik ook gedaan hebben als dat mij was overkomen.' Hij dacht even aan wat Elena had gedaan bij hem en werd weer knalrood bij de gedachte. Shinouk klauterde behendig over de speeltoestellen en kwam uiteindelijk voor Satoshi's voeten op de grond neer. Hij hield zijn arm voor hem uitgestrekt en keek hem licht glimlachend aan. In zijn hand lag een kersverse lolly.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 12:09 pm

    Satoshi hoorde zijn woorden en knikte toen. Hij zag toen dat hij voor even knalrood werdt en vroeg zich af waardoor dat gekomen was. Hij keek toen in het rond en merkte dat Shinouk met uitgestrekte arm voor hem stond. Hij keek van Shinouk naar Shinouk zijn hand en zag de lolly. Hij grinnikte even en pakte de lolly rustig van hem over. ''bedankt'' zei hij en keek hem kort aan waarna hij het papiertje van de lolly afhaalde en de lolly vervolgens in zijn mond stak.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 12:12 pm

    'Geen dank,' antwoordde Shinouk rustig en hij stak zijn handen in zijn zakken. 'Ik hoop dat je je wat meer thuisvoelt bij mij en de rest?' vroeg hij wat zuchtend en hij stopte de lolly weer glimlachend in zijn mond. Hij keek even naar de lucht toen hij koude druppels in zijn nek voelde, maar zocht geen schuilplaats op voor de naderende regen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 12:22 pm

    Satoshi keek weer naar Shinouk en luisterde naar zijn woorden. Hij haalde zijn lolly even uit zijn mond en keek hem rustig aan. ''ja ik voel me al prima thuis bij jullie, jullie zijn veel leuker en aardiger dan de mensen uit de stad waar ik eerst woonde'' antwoorde hij rustig waarna hij de lolly weer in zijn mond stopte en er ineens een druppel op een van de glazen van zijn bril vielen. Hij keek naar de lucht en grinnikte even. ''regen..'' mompelde hij bijna onhoorbaar maar nog wel hoorbaar als je echt goed luisterde. Hij zag dat Shinouk gewoon bleef staan en hij zelf bleef dus ook rustig staan. Hij had eigenlijk nog nooit echt moeite gehad met regen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 12:29 pm

    Shinouk begon lichtjes te glimlachen en sabbelde op zijn lolly. 'Dat is fijn om te horen,' zei hij uiteindelijk. Hij krabde zich even op zijn hoofd en schudde zich droog als een hond uit toen het harder begon te regenen en zijn haren nat werden. Hij keek Satoshi even vaag aan. 'Als je liever schuilt, mag je dat wel doen,' zei hij zacht. 'Ik blijf liever in de regen staan. Het reinigt mijn ziel.' Shinouk bleef zwijgend in de stromende regen staan en begon zachtjes op zijn lolly te bijten.


    Laatst aangepast door Shinouk op vr jul 24, 2009 3:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 12:33 pm

    Satoshi luisterde naar zijn woorden. Het kwam een beetje vaag bij hem over en hij haalde zijn schouders toen even op. ''uhm oke dan'' zei Satoshi en voelde hoe zijn haar steeds natter werd en zijn kleren langzaam aan ook. Hij legde een hand op een van de broekzakken waar zijn mobiel in zat en liep naar een oud speeltoestel toe wat een soort huis was. Het hout was wat verrot maar je kon er nog prima onder schuilen. Hij ging er rustig onder staan en ging na een tijdje zitten op het gras dat onder het huisje nog droog was. Hij keek even naar Shinouk en daarna naar de lucht.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Tessa vr jul 24, 2009 2:33 pm

    Tessa kwam aanrennen door de regen.
    ze was al kleddernat en wist eigenlijk niet waar ze heen was gerend.
    uiteindelijk zag ze het oude schoolplein voor der.
    ze zag iets staan en kon nog net niet zien wie het was.
    toen ze dichterbij kwam zag ze dat het Shinouk was.
    ze stopte even bij hem en leek net een verzopen kat.
    "waarom blijf je gewoon in de regen staan" ze keek Shinouk verbaasd aan.
    ze glimlachte even en schudde haar hoofd.
    haar blik ging het schoolplein rond en bleef hangen op het speeltoestel.
    ze zag er iemand onder zitten en zag dat het Satoshi was.
    ze zwaaide en glimlachte even daarna ging haar blik weer naar Shinouk.
    ze keek hem eigenlijk vragend aan en wachtend op antwoord.....
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 3:28 pm

    Shinouk zweeg een tijd voordat hij op Tessa antwoordde. Uiteindelijk haalde hij langzaam de lolly uit zijn mond en keek haar aan. Zijn kleren plakten aan zijn lichaam en zijn witte shirt scheen door de nattigheid een beetje door, maar dat kon hem niets schelen. 'Het reinigt mijn ziel,' antwoordde hij droog waarna hij zonder pardon Tessa's hand pakte en er een lolly in drukte.

    Gesponsorde inhoud


    Een keertje rondkijken Empty Re: Een keertje rondkijken

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 1:27 am