Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Nieuw in de stad

    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 1:57 pm

    Elena keek hem even aan, en ze merkte dan dat hij knalrood was. Plots zag ze hoe hij tot tegen de muur ging, en ze moest loslaten. Ze bleef gewoon rustig zitten, en ze keek wat in het rond. Dan doet ze haar blousje uit, waardoor ze in haar topje zat. Ze ging voorzichtig naast hem zitten, en ze gaf hem een kusje op de wang.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 2:03 pm

    Onder de dekens deed Shinouk vlug zijn broek weer aan en keek Elena blozend aan. Hij dacht er nog niet eens aan om zijn blik naar beneden te laten glijden, maar het was toch moeilijk het niet te doen. Gauw sloeg Shinouk de dekens om haar heen zodat hij er geen moeite meer mee had en zuchtte opgelucht. Hij kroop naar de andere kant van het bed toe en stopte zijn lolly weer terug in zijn mond. Hij leunde met zijn rug tegen de muur en ging verlegen in een hoekje zitten. 'Is het.. nog niet te vroeg om hiermee bezig te zijn?' vroeg hij zacht met een krijtwit gezicht. Hij streek zenuwachtig de haren uit zijn ogen en ontweek Elena's blik.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 2:09 pm

    Elena keek hem even aan, en ze zucht dan heel even diep. Dan staat ze rustig op, en ze gaat heel even bij het raam staan. Ze dacht aan vanalles op dit moment, en ze keek dan naar beneden. Ze zag plots een gast naar haar kijken, en ze keek dan vlug naar de hemel.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 2:12 pm

    Toen Shinouk geen antwoord kreeg slikte hij zacht en speelde even met zijn haar. Hij was bang Elena gekwetst te hebben en krabde even beduusd op zijn hoofd. 'Ben je boos?' vroeg hij toen zacht en hij haalde langzaam de lolly uit zijn mond.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 2:22 pm

    Elena schrok plots uit haar gedachte, en ze keek hem dan weer aan. "Nee, ik ben niet boos, ik dacht gewoon aan vanalles." Zei Elena dan met een korte glimlach, en ze liep dan weer naar hem toe. Ze ging aan de andere kant van het bed zitten, en ze deed dan haar kleding uit waarna ze enkel een strin aan had. Ze ging onder de dekens zitten, en ze keek hem even aan. "Je vind het toch niet erg dat ik alleen in mijn string ga slapen bij je hé?" Vroeg ze dan aan hem, en ze werd wel een beetje rood.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 2:26 pm

    Shinouk schudde heel licht met zijn hoofd maar keek wel weg tot ze onder de dekens lag. Hij knipte het licht uit en ging er zwijgend naast liggen. Het enige licht wat nu nog naar binnen scheen was het licht van de maan en de straatlantaarns buiten.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 2:27 pm

    Elena ging rustig neerliggen, en ze had haar rug naar hem gericht. Ze sloot kort haar ogen, en ze glimlacht heel even. "Slaapwel." Zei ze dan maar zachtjes, en ze sloot dan haar ogen weer.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 2:29 pm

    'Ehh.. van hetzelfde?' reageerde hij op een wat vragende toon. Er verscheen een vage glimlach op zijn mond terwijl hij onder zijn bed een knuffelbeer vandaan haalde. Shinouk mocht dan over de 20 zijn, hij sliep nog steeds met een plushen dier.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 2:36 pm

    Elena zocht eerst in haar handtas naar haar teddybeer, en ze nam deze dan ook vast. Ze keek even om naar Shinouk, en ze zag plots zijn teddybeer. "Ooh wat een mooie." Zei Elena dan tegen hem, en ze liet de hare even zien. Ze gaf dan een kus op zijn lippen, en ze plaatste zich dichter tegen hem aan. Om eerlijk te zijn had ze het wat koud, maar dat liet ze niet merken.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 2:39 pm

    'De jouwe is ook mooi,' antwoordde hij met een kleine glimlach en hij werd weer een beetje rood toen Elena dichter tegen hem aan ging liggen. Hij tilde het hoofd van zijn teddybeer op en drukte de snuit zacht tegen haar lippen, zodat het leek alsof de knuffel haar een zoen gaf. Daarna legde hij voorzichtig zijn armen om haar middel en haalde de lolly uit zijn mond.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 2:42 pm

    Elena keek hem lief aan, en ze bloosde lichtjes. Dan merkte ze plots dat hij de snuit van zijn teddybeer tegen haar lippen plaatste, en ze grinnikte heel even. Ze voelde dan plots Shinouk's armen om haar middel, en ze kijkt hem dan aan in de ogen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 3:23 pm

    'Weet je dat ik nooit iemand heb gehad die van mij hield?' vroeg Shinouk zacht in haar oor terwijl hij plagend met haar haar speelde en zijn vinger over haar lippen liet gaan. Hij legde zijn teddybeer weg zodat hij zijn handen vrij had en drukte haar zachtjes tegen zich aan.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 3:33 pm

    "Nee dat wist ik niet, maar jij bent eerlijk gezegd de eerste waar ik van hou." Zei Elena dan zachtjes tegen hem, en ze keek hem aan in de ogen. Ze merkte dan dat hij haar dichter tegen zich aan drukte, en ze voelde hoe haar borsten tegen hem aankwamen. Ze grinnikte heel even omdat ze zowat half naakt tegen hem aanlag, nouja ze vond dat helemaal niet erg.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk za jul 25, 2009 12:56 pm

    Shinouk glimlachte terwijl hij naar Elena's woorden luisterde. 'Dan weet je het nu,' antwoordde hij droog. Hij trok de dekens wat hoger op want hij had het best koud en ging weer knus tegen Elena aanliggen.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena za jul 25, 2009 1:57 pm

    Elena keek hem aan in de ogen, en ze bleef gewoon naast hem liggen. Ze sloot haar ogen heel even kort, en ze keek dan weer naar hem. Ze gaf hem een lange zoen op de mond, en ze kroop nog wat dichter tegen hem aan. Ze had het wat koud gekregen, en ze glimlacht dan heel even zachtjes. "Slaapwel Shinouk." Zei ze zachtjes tegen hem, en ze sloot alweer haar ogen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 31, 2009 7:51 am

    'Slaap wel, Elena,' antwoordde Shinouk zachtjes terug en gaf haar voorzichtig een kus terug. Hij pakte zijn teddybeer en legde die boven zijn hoofd op het kussen. Vervolgens keek hij even uit het raam naar de maan en sloot vermoeid zijn ogen.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena zo aug 30, 2009 7:02 am

    Elena viel algauw inslaap, en ze was nogal moe geworden. Ze kroop in haar slaap echter van hem weg, waarna ze dan gewoon bleef liggen. De dekens had ze zoals altijd van haar afgegooid, en ze sliep dan zo gewoon verder met het nadeel dat ze het erg veel koud had.

    Gesponsorde inhoud


    Nieuw in de stad - Pagina 3 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 2:32 pm