Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Wie is daar?

    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 2:44 pm

    Ayane luisterde naar Shinouk, en ze keek beide even hoofdschuddend aan. "Als je er zo van houd moet je er niet mee stoppen." Zei Ayane rustig tegen hem, en ze kijkt dan naar Dark. Ze wou wat zeggen over dat ze verliefd was op Dark, en dat ze Shinouk wel leuk en vriendelijk vond, maar ze vond dat nog niet nodig. Ze zou voor Dark kiezen, en ze hield dan ook zielsveel van hem. Ze glimlacht heel even kort naar Shinouk, maar ze hoopte dat hij zou begrijpen dat ze hem niets kon bieden.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 3:42 pm

    Shinouk slikte even moeilijk en voelde zich binnenin smelten toen hij Ayane's glimlach zag. 'Nou.. maar.. omdat mensen me een rare snuiter vinden.. door de lolly's. En dus dacht ik dat... tja.' Shinouk krabde zich even zwijgend op zijn hoofd en staarde Ayane weer aan. 'Vind je mij ook raar?' vroeg hij toen zacht.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 3:46 pm

    Ayane luisterde naar hem, en ze glimlachte heel even kort. Toen ze zijn vraag hoorde grinnikte ze heel even, en ze kijkt hem kalm aan. "Nee, ik vind je niet raar iedereen is anders." Zei Ayane dan tegen hem, en ze keek even naar Dark.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 3:51 pm

    Shinouk kon het niet laten om weer rood te worden. Hij keek verlegen glimlachend weg. 'Dank je,' zei hij vereerd. 'Ik vind jou ook niet raar.' Hij liet de lolly achter zijn rug door zijn vingers rollen en krabde zich even achter zijn oor. 'Integendeel zelfs,' voegde hij er zachtjes aan toe. Hij richtte zijn blik weer op Ayane en glimlachte flauwtjes.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 4:00 pm

    Ayane kijkt hem rustig aan, en alweer zag ze dat hij bloosde. "Uhm dankje." Zei Ayane dan maar tegen hem, en ze hoorde alweer het gemompel in haar. Ze grinnikte heel even zacht, en ze keek dan naar Shinouk als hij nog wat zei. Ze begreep niet wat hij daarmee bedoelde, maar ze had wel al een vermoeden.

    (Ik ga slapen, tot morgen. Ben er in de avond weer.)
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 4:07 pm

    'Geen dank, hoor,' zei hij zachtjes terug en hij glimlachte toen hij haar hoorde grinniken. Hij hield de lolly nu stevig vast en merkte dat zijn handen om de één of andere reden begonnen te trillen. Misschien was het wel door de zenuwen die hij voelde wanneer hij bij Ayane was?

    (Trusten en tot morgen Wink )
    Virux
    Virux


    Aantal berichten : 108
    Registratiedatum : 16-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20 toen hij stierf
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: verliefd op Ayame...

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Virux ma jul 20, 2009 4:21 pm

    'Kom op zeg, zie je dan niet dat ze op hem verlied is? Je hebt geen schijn van kans.' dacht Virux. De lijnen op zijn lichaam werden groen en hij had moeite zijn lach in te houden. 'Soaps....' proestte hij uit.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo di jul 21, 2009 3:11 am

    Dark snoof en kon Shinouk nu wel echt slaan, maarja daar deed hij Ayane ook geen plezier mee. Hij besloot dus maar even afstand te houden, wat Shinouk waarschijnlijk wou. Dark spreidde zijn vleugels. Hij keek kort naar Ayane en glimlachtte naar haar als teken dat ze nog wel mocht blijven hier, maar dat het beter was dat hij ging. Dark keek toen naar het plafond en sprong omhoog. Hij vloog door het plafond heen en door het plafond van de tweede verdieping en landde op het dak. Hij keek naar de lucht en zuchtte diep. De nacht zat er aan te komen en zolang Ayane daar beneden was met de andere bleef hij op het dak. Weetje Dark één ding begrijp ik niet, je bent slecht hoe kan je dan verliefd zijn? Vroeg Gringo aan hem maar Dark antwoorde niet. Hij vouwde zijn vleugels in en staarde naar de lucht. Terwijl een zacht briesje door zijn haar ging.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 3:35 am

    Ayane keek even naar Dark, en ze merkte dan dat hij plots wegging. Ze zucht heel even, want ze had hem liever erbij gehad. Ookal wist ze dat hij misschien aan Shinouk duidelijk zou maken dat ze voor hem koos, en niet voor Shinouk. Ze zucht heel even diep, en ze keek kort naar Shinouk. "Shinouk ik moet je iets vertellen, en ik hoop dat je het zal begrijpen." Zei Ayane dan tegen hem, en ze kijkt hem even aan. Ze zou het hem duidelijk maken dat ze van Dark hield, en ze voelde dan dat Ayame uit haar verdween. Ze ging bij Dark staan, en ze keek hem even hoofdschuddend aan. "Waarom weglopen van je geliefde als ze het die Shinouk gaat duidelijk maken dat ze bij jou hoort?" Zei Ayame dan tegen hem, en ze wees dan even naar Ayane.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 11:06 am

    Shinouk werd weer rood maar negeerde het en keek Ayane doordringend aan. Misschien zou ze hem nu gaan zeggen waarop hij gehoopt had? Hij krabde zich even op zijn hoofd en schraapte zachtjes zijn keel. 'Je kunt me alles vertellen,' antwoordde hij zacht en een kleine glimlach speelde op zijn mond. De lolly hield hij nog steeds stevig tussen zijn vingers geklemd terwijl hij zijn hart als een gek voelde bonzen in zijn borstkas.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo di jul 21, 2009 11:15 am

    Dark keek op toen hij een stem hoorde en zag dat het Ayame was. Hij zuchtte diep en keek toen naar de lucht die verkleurde. ''ik weet het eigenlijk niet..'' zei hij en zuchtte diep. Hij had zich nog nooit in zijn leven zo ongemakkelijk gevoeld. ''moet ik terug dan gaan?'' vroeg Dark en keek Ayame weer aan.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 2:12 pm

    Ayane kijkt hem aan, en ze zucht heel even diep. "Het spijt me maar ik kan niets met een levende beginnen, en ik wil je hier niet mee kwetsen maar ik hou nu eenmaal van Dark." Zei Ayane dan tegen hem in de hoop dat hij het zou begrijpen, en alweer slaakte ze een diepe zucht. Ayame keek Dark rustig aan, en ze keek dan even door de muren heen naar Ayane. "Ze heeft spijt dat je weg bent gegaan, en ze wou liever dat je het ook hoorde. En geen nood ze kiest compleet voor jou, en geen nood ze houd enkel van jou. Haar hart is dan ook volledig van jou." Zei Ayame dan rustig tegen hem, en ze glimlacht heel even kort.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo di jul 21, 2009 2:15 pm

    Dark luisterde naar de woorden van Ayame en knikte langzaam. ''misschien heb ik haar nu gekwets door dat ik niet was gebleven, maar ze kiest dus blijkbaar wel voor mij'' zei hij en keek Ayame toen even aan met een glimlach. ''bedankt..'' zei hij tegen haar en vloog door het plafond terug naar Ayane. Hij landde naast haar en vouwde zijn vleugels in. Hij keek van Ayane naar Shinouk. Dit keer met een gewone emotieloze blik.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 2:24 pm

    Shinouk hoorde Ayane's woorden en realiseerde dat het net zo leek alsof hij door een pijl in zijn hart was getroffen. Hij keek haar minutenlang zwijgend aan en merkte dat Dark weer terug was gekomen. Hij keek hen beide om beurten aan en draaide zich zuchtend om. 'Ik begrijp het,' antwoordde hij bijna onhoorbaar. 'Jij gaat liever met die charmeur...' Shinouk voelde tranen in zijn ogen prikken, maar vermande zich. 'Dan besluit ik nu toch maar om het hetero zijn achterwege te laten als het toch niets uithaalt.' Hij draaide zijn hoofd om en krabde met een moeilijke blik zijn hals. Hij hoopte vurig dat ze hem niet zouden uitlachen, en vooral Dark niet. Shinouk wist niets van liefde, en hoe het werkte.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 2:27 pm

    Ayame glimlacht heel even kort, en ze luisterde naar zijn woorden. "Je hebt haar niet gekwetst, en ze begrijpt ook dat je wegging omwille van Shinouk. Ze wilt gewoon niet dat er jou iets overkomt." Zei Ayame dan tegen hem, en ze glimlacht dan bij zijn bedankje. Rustig ging ze met hem mee naar Ayane, en ze verdween dan weer in haar. Ayane keek op bij het horen van Dark, en ze gaf hem dan een dikke knuffel. Ze was blij dat hij terug was, maar toch gunde ze hem wel de rust omwille van Shinouk.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo di jul 21, 2009 2:30 pm

    Dark keek naar Shinouk en hoorde zijn woorden. Voor het eerst begreep hij hoe Shinouk zich moest voelen en zuchtte diep. Hij wou iets zeggen maar besloot zich maar stil te houden. Hij keek toen naar Ayane en voelde toen dat ze hem knuffelde. Hij glimlachtte even en keek toen even naar Shinouk en rolde met zijn ogen. Die was wel snel met z'n conclusie's zeg.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 2:34 pm

    Shinouk keek even naar Dark en richtte zijn blik daarna bedroefd op de grond. 'Als er dan toch niemand om me geeft,' zei hij langzaam terwijl zijn hand naar zijn broekzak reikte en er een lolly uit haalde, 'kan ik net zo goed weer terug gaan naar het lolly eten.' Hij haalde het snoeppapiertje eraf en stopte de lolly in zijn mond. Ondanks Ayane's afwijzing lukte het hem toch om een glimlach op zijn mond te toveren.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 2:37 pm

    Ayane voelde wel spijt dat ze het hem zo moest zeggen, maar er waren genoeg levende meisjes op de wereld die hem wat konden bieden. "Het spijt me Shinouk, maar ik hoop wel dat je me hierdoor niet gaat ontlopen en gewoon vrienden wilt blijven." Zei Ayane dan met een zucht, en ze liet Dark dan los. "Dark is geen charmeur." Zei ze dan tegen Shinouk, en alweer slaakte ze een diepe zucht. Ze had dit ook anders willen vertellen, maar ze kon alleen deze manier bedenken.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 3:03 pm

    Shinouk's glimlach werd wat breder. 'Natuurlijk blijven we vrienden,' antwoordde hij zacht. Hij voelde zich op de één of andere manier wat opgelucht, maar begreep niet goed waarom. 'En ik ga je niet ontlopen.' Terwijl hij zijn lolly likte hoorde hij wat Ayane over Dark zei. 'Maar wel een dief,' zei hij nog zachter en hij voelde weer woede in zich opborrelen. Toch weerhield hij zich er zelf van Dark geen allesvernietigende blik toe te werpen. In plaats daarvan grijnsde hij zwakjes naar Ayane en haalde lichtelijk zijn schouders op.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 3:19 pm

    Ayane keek hem aan, en ze zucht heel even zachtjes. "Ik heb het gevoel dat je dat wel zal doen." Zei Ayane dan tegen hem, en ze keek dan wat naar Dark. Plots kwam Kira tevoorschijn, en deze legde een hand op de schouder van Shinouk. "De liefde tussen hem en mijn jongste drielingzus is gewoon sterker geworden dan je zelf denkt Shinouk. Je moet dat ook begrijpen dat liefde niet zomaar tegengehouden kan worden, en als het er is dan ga je er wel voor maar soms kan het ook negatief zijn. Om daarvoor nu op hetzelfde geslacht te gaan vallen is wel laag, en er zijn genoeg meisjes die je kan krijgen." Zei Kira dan nobel tegen hem, en hij drukte even op zijn schouder.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 3:54 pm

    Shinouk liet bijna zijn lolly uit zijn hand vallen toen hij Kira zag verschijnen. Nog een geest? Hij luisterde sprakeloos naar zijn woorden en knikte wat vaagjes. 'Maar wie gaat mij nu leuk vinden?' vroeg hij zacht aan Kira toen hij weer bij spraken was, nietwetend of Kira al verdwenen was. 'Wie vind een lolly-etende, emotieloze en irritante onderzoeker nu leuk?' Shinouk krabde zich even op zijn hoofd en staarde vragend naar zijn lolly, alsof die op hem zou antwoorden.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 4:01 pm

    Kira kijkt hem aan, en hij zucht heel even diep. "We kennen wel iemand, en ze zoekt al heel lang een geliefde. We weten enkel niet waar ze zit, en ookal wisten we het dan zal Ayane er wel voor zorgen dat ze naar hier komt." Zei Kira dan tegen hem, en hij merkte dat Ayane hem vaag aankeek. Ze begreep wel waar hij het over had, maar ze kon enkel niet op die persoon haar naam komen. Rustig bleef ze dichtbij Dark staan, en ze kijkt hem in de ogen aan.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 4:04 pm

    Shinouk voelde zijn hart lichtelijk opspringen. 'Wie is het dan?' vroeg hij nieuwsgierig en hij staarde Kira vragend aan. Voor zijn lolly had hij even geen oog meer. Zijn ogen fonkelden terwijl hij wat ongeduldig afwachtte op Kira's antwoord.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane di jul 21, 2009 4:08 pm

    Ayane kijkt even op naar de vraag die Shinouk aan Kira stelde, en ze dacht dan heel even na. "Haar naam is Elena, een nicht van ons." Zei Ayane dan tegen Shinouk, en ze sprak nog voordat Kira wat kon zeggen. Ze grinnikt heel even bij het gezicht van Kira, en ze sluit dan heel even de ogen. "Zij weet dat ik, Ayame en Ayane geesten zijn, want we praten regelmatig als ze ons oproept." Zei Kira dan rustig tegen hem, en plots verdween Ayame uit Ayane. Ze zocht naar Elena, en ze kwam dan terug. "Ik heb haar in de stad gezien, en ze zoekt ons." Zei Ayame dan rustig tegen hen, en ze verdween alweer.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 4:16 pm

    Shinouk slikte een brok in zijn keel door. Dus hij had toch nog een kans. 'Is ze net zo mooi als jij?' flapte hij eruit tegen Ayane. Hij glimlachte wat beschuldigend en ontweek haar blik. Daarna keek hij wat vreemd naar Ayame, en bedacht zich hoeveel verborgen geesten er wel nog niet meer waren. Hij krabde zich even verward op zijn hoofd en stopte zijn lolly weer in zijn mond. 'Maar ze weet dat ik wat eh... vreemd ben?' vroeg hij zacht.

    Gesponsorde inhoud


    Wie is daar? - Pagina 3 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do apr 18, 2024 11:36 pm